Job på Hotel Opus Horsens

Send en uopfordret ansøgning til info@hotelopushorsens.dk

Stillinger i øjeblikket:

Plads til forskellighed – og socialt ansvar

Apropos medarbejdere, så har vi den holdning her på Hotel Opus Horsens, at mangfoldighed blandt de ansatte skaber den allerbedste dynamik i virksomheden. I kraft af vores position som en markant medspiller i områdets erhvervsliv har vi valgt at tage et aktivt socialt ansvar.

Derfor er vi blevet et såkaldt virksomhedscenter, som løbende stiller et antal jobs, praktikforløb mv. til rådighed for mennesker, der af forskellige grunde kan have svært ved at få fodfæste på det ”almindelige” arbejdsmarked. På Hotel Opus Horsens tilrettelægger vi arbejdet, så der tages højde for eventuelt særlige behov hos den enkelte ansatte. Og vi går op i at sikre et godt arbejdsmiljø og en arbejdspladskultur, der forebygger nedslidning af medarbejderne. Det mener vi nemlig er god virksomhedsøkonomi.

Helt sit eget - og del af et stærkt brand

Hotel Opus Horsens er det yngste medlem af Munkebjerg Gruppen, der er kendetegnet ved en række hoteller med hver deres helt eget udtryk og egen identitet.

Hotellet er fra 2007, tegnet af Kim Utzon Arkitekter, og designer Mikael Mammen har stået for indretningen. Resultatet er en kombination af rene, skandinaviske linjer og en varm, international elegance, der skaber lækre kontraster.

De bedste rammer

Hotel Opus Horsens har 129 store, velindrettede værelser samt tre suiter. Hotellets konferencefaciliteter er femstjernede, og vores store styrke i forhold til både selskaber og møder er, at huset er så gennemtænkt helt fra tegnebrættet. Det gør det nemt for os at skræddersy rummene til netop jeres arrangement, uanset om I er 8 eller 280.

Med sin placering tæt på bymidten, Fængslet, Forum Horsens og samtidig med let adgang til motorvejen ligger Hotel Opus Horsens optimalt. En stor parkeringsplads og hertil en p-kælder gør, at vores gæster altid kan finde et sted at stille bilen.

 

Medarbejderne gør forskellen

Der er ingen tvivl om, at Hotel Opus Horsens har de perfekte rammer, uanset om vi taler konference, turisme eller familiefest. Men vores allervigtigste ressource er medarbejderne – både dem, I møder på jeres vej rundt i huset, og dem, I måske ikke ser, men som har forberedt morgenmaden, kopieret dagsordenen eller redt sengen for jer.

For os er service en livsstil, og vi strækker os gerne langt for at opfylde jeres ønsker og behov. Samtidig har vi den erfaring, der skal til for at være på forkant. Vores vigtigste mission er at skabe tryghed, når I har valgt at lægge jeres årsmøde, bryllupsfest eller noget helt tredje i vores hænder.