Hold små møder, når der skal være plads til store tanker …

Uanset om du vil arrangere en stor konference eller et mindre møde, glæder vi os til at honorere dine specifikke behov. På hotel OPUS glæder vi os til at honorere jeres specifikke behov, og lige nu har vi ekstra fokus på de små, hyggelige møder, hvor I kan sidde med afstand.

Vores 5-stjernede konferencecenter rummer fra 2 til 450 personer. Vi har en kongressal med højt til loftet og god plads til en hel række mindre, lyse, fleksible konference- og mødelokaler. Lokalerne er allesammen fleksible og kan med skillevægge opdeles i mindre lokaler, når I ønsker gruppearbejde og lignende. Alt kan tilpasses til det, I har brug for.

Vi har flere grupperum på 19 m² og 16 m², der giver mulighed for at have fx oplægsholdere fordelt rundt i de forskellige lokaler.
Salen kan deles op til 3 lokaler a 140 m². Desuden har vi andre, mindre lokaler.

I de højloftede rum med suveræn akustik har I inspirerende rammer for frugtbare samtaler og udvikling af visionære strategier, der realiserer målsætningen for jeres konference. Konferencelokalernes AV-udstyr er af høj kvalitet, og skulle behovet opstå, hjælper vores dygtige IT-support øjeblikkeligt og med et smil.

Lige uden for salene og lokalerne anretter vi appetitlige pausebuffeter til jer i løbet af dagen.

I konference- og mødelokalerne samt overalt på hotellet er I i nærkontakt med hele verden via vores lynhurtige wi-fi, herunder krypteret wi-fi, hvis I ønsker det.

Tag en interaktiv tur gennem vores lokaler

Statsaftale 2020

Statsaftale for hotel- og konference faciliteter
Hotel OPUS Horsens er særligt udvalgt i Horsens til at leverer møde og konferencefaciliteter til alle statslige institutioner.
Også vores 2 søster hoteller Munkebjerg Hotel og Vejle Center Hotel  er en del af statsaftalen, som er defineret helt ned i detaljen i forhold til  bl.a. mødepakker, indhold og pris.

Vores faciliteter på Hotel OPUS er bl.a. vurderet på kvalitet, atmosfærefyldte lokaler og omgivelser:

• Komplette serviceløsninger
• Fleksibel konferencekapacitet og plenum
• Stor lobby og foyer
• Mødelokaler
• 132 værelser
• Fri parkering og parkeringskælder
• Fri internet

Forespørgsler på statsaftalen kan oplyses ved at kontakte os direkte på +45 7625 7200, eller via kontaktformularen nedenfor.
Husk altid at oplyse CVR og EAN-nummer ved bestilling af møder og konferencer og hvorvidt opholdet skal betales direkte på hotellet af gæsten eller faktureres via e-faktura til oplyste CVR eller EAN. Ved bestilling af møder og konferencer pålægges der et faktureringsgebyr.

Hvad er en statsaftale
En statsaftale er en aftale, som bliver indgået mellem Moderniseringsstyrelsen under Finansministeriet og et antal hotel- og konferenceudbydere i Danmark om statens indkøb af konference faciliteter- og hotelophold. Statslige institutioner er forpligtet til at anvende aftalen, og selvejende institutioner kan frivilligt vælge at tilslutte sig aftalerne.

Statsaftaler på hotel- og konferenceområdet kommer i udbud hvert andet år.

Vi ser frem til at byde tidligere og nye statskunder velkommen på OPUS.

Dagsmøde

Book et dagsmøde på OPUS. Vi råder over et stort antal mødelokaler og et varierende antal grupperum, som kan tilpasses individuelle behov. Et dagsmøde er fra kl. 9.00-17.00, og har du brug for råd og vejledning, er du velkommen til at kontakte os. Vi hjælper med at få logistikken til at gå op ud fra jeres behov.

Et dagsmøde inkluderer:

  • Formiddagsbuffet
    Kaffe, te, kakao, hele frugter, oste, marmelade, udvalg af pålæg, brødsortiment samt lidt sødt.
  • ​​Frokost 
    Lækker frokostmenu. Hertil en øl eller vand samt kaffe og te fra buffet.
  • ​​​​Eftermiddag
    Kaffe, te, kakao, skåret frugt, snacks og grønt samt lidt sødt.
  • Isvand i lokalet under hele mødet

Heldagsmøde

Få attraktive priser på et heldagsmøde i lækre og lyse mødelokaler. Kontakt os for at aftale nærmere.

Et heldagsmøde inkluderer:

  • Formiddagsbuffet
    Kaffe, te, kakao, hele frugter, oste, marmelade, udvalg af pålæg, brødsortiment samt lidt sødt.
  • Frokost
    Lækker frokostmenu. Hertil en øl eller vand samt kaffe og te fra buffet.
  • Eftermiddag
    Kaffe, te, kakao, skåret frugt, snacks og grønt samt lidt sødt.
  • Aftenspisning
    2-rettersmiddag eller buffet, efter køkkenchefens valg.
    Kaffe og te fra buffet.
  • Isvand i lokalet under hele mødet

Aftenmøde

Book et aftenmøde på OPUS. I de sene aftentider sørger vi også for, at jeres behov imødekommes.

Et aftenmøde inkluderer:

  • Aftenspisning
    2-rettersmiddag eller buffet efter køkkenchefens valg.
  • Kaffe og te samt kage
  • Isvand i lokalet under hele mødet

 

Konferencedøgn

Når du afholder et konferencedøgn hos OPUS, får du følgende:

  • Formiddagsbuffet 
    Kaffe, te, kakao, hele frugter, oste, marmelade, udvalg af pålæg, brødsortiment samt lidt sødt.
  • Frokost
    Lækker frokostmenu. Hertil en øl eller vand samt kaffe og te fra buffet.
  • Eftermiddag
    Kaffe, te, kakao, skåret frugt, snacks og grønt samt lidt sødt.
  • Aftenspisning
    2-rettersmiddag eller buffet efter køkkenchefens valg.
  • Kaffe og te samt kage 
  • Isvand i lokalet under hele mødet
  • Overnatning på et af vores værelser

Halvandendøgnsmøde

Hos os er det også muligt af afholde halvandendøgnsmøde, hvis I ikke har behov for to hele døgn.

  • Formiddagsbuffet 
  • Kaffe, te, kakao, hele frugter, oste, marmelade, udvalg af pålæg, brødsortiment samt lidt sødt.
  • Frokost
    Inkl. en øl eller vand samt kaffe og te fra buffet.
  • Eftermiddagsbuffet
    Kaffe, te, kakao, skåret frugt, snacks og grønt samt lidt sødt.
  • Aftenspisning
    2-rettersmiddag eller buffet efter køkkenchefens valg.
    Hertil kaffe og te fra buffet
  • Overnatning samt morgenmadsbuffet
  • Formiddagsbuffet
    Kaffe, te, kakao, hele frugter, oste, marmelade, udvalg af pålæg, brødsortiment samt lidt sødt.
  • ​​Frokost
    Inkl. en øl eller vand samt kaffe og te fra buffet.
  • ​​​​Eftermiddagsbuffet
    Kaffe, te, kakao, skåret frugt, snacks og grønt samt lidt sødt.
  • Isvand i lokalet under hele mødet

Krypteret wi-fi

v/1-10    deltagere kr. 1.500 pr. dag

v/11-30 deltagere kr. 2.500 pr. dag

v/31-50 deltagere kr. 3.500 pr. dag

v/51+     deltagere kr. 5.000 pr. dag

Lokaleoversigt

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Henriette Taul

Konferencechef +45 7625 7212 E-mail: ht@hotelopushorsens.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffman

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Lise Lissau Thomsen

Intern salgskoordinator +45 3132 2608 E-mail: llt@munkebjerg.dk

Sådan bliver din konference en succes

På Hotel OPUS er din konference i sikre og hjælpsomme hænder. Vores erfarne konferencespecialister sætter en ære i at hjælpe dig med at forme et program, der gør din konference til en særlig oplevelse for deltagerne.

Hvis du i din virksomhed er ansvarlig for booking af møder, konferencer, events og firmafester, så giver vi dig med vores udsendelse af nyhedsbrev yderst relevant og nyttig viden, som du kan bruge i din planlægning.

Tilmeld dig vores businessmailingliste herunder, og deltag samtidig i konkurrencen om lækre præmier fra vores tre hoteller, Hotel OPUS, Munkebjerg Hotel og Vejle Center Hotel. Vi udtrækker en vinder hver måned.

Tilmeld dig listen her!