OPUS og Forum Horsens

OPUS tilbyder mulighed for afvikling af møder og kongresser med helt op til 4.000 deltagere. Vi er vant til at afholde store møder og arrangementer i særklasse. Derfor vil det glæde os at danne ramme om jeres næste arrangement.
Den professionelle stab og kombinationen omkring OPUS og Forum Horsens er enestående, og derfor er vi i stand til at faciltiere arrangementer på internationalt topniveau.

Referencer

EU-formandskabet 2012
One Direction, On The Road Again Tour 2015
Melodi Grand Prix 2016
Bruce Springsteen & The E Street Band // The River Tour 2016
Bibliotekernes topmøde, april 2016
A-landskamp, august 2016
KL – TEKNIK & MILJØ ’17
Vild med dans-finale TV 2

 

Forplejning

Forplejning i særklasse fra OPUS både som buffet og servering. Vore kokke anvender de bedste råvarer fra sæsonen og kræser for detaljen.

Faciliteter og lokaler

Stor fleksibel scene. Med en gulvhøjde på 117 cm garanteres optimalt udsyn fra alle placeringer i salen. Kan også bruges som lokale eller forlængelse af arealet i Forum.

Hal 2 – Op til 800 deltagere
Hal 3, Insero – 1.000 m2 stor hal inkl. dagsslys
Forum Lounge – Stort lyst lokale med udsigt til stadion
Mødelokaler – i moderate størrelser op til 100 deltagere

Busparkering og 600 gratis p-pladser.

Lokalet er velegnet til

Kongresser
Gallafester
Koncerter
Store firmafester

 

Kontakt os

Henriette Taul

Konferencechef +45 7625 7212 E-mail: ht@hotelopushorsens.dk

Dorte Henbo Petersen

Key Account Manager +45 2326 6812 E-mail: dhp@hotelopushorsens.dk