Statsaftale 2020

Statsaftale for hotel- og konference faciliteter
Hotel OPUS Horsens er særligt udvalgt i Horsens til at leverer møde og konferencefaciliteter til alle statslige institutioner.
Også vores 2 søsterhoteller Munkebjerg Hotel og Vejle Center Hotel  er en del af statsaftalen, som er defineret helt ned i detaljen i forhold til  bl.a. mødepakker, indhold og pris.

Vores faciliteter på Hotel OPUS er bl.a. vurderet på kvalitet, atmosfærefyldte lokaler og omgivelser:

  • Komplette serviceløsninger
  • Fleksibel konferencekapacitet og plenum
  • Stor lobby og foyer
  • Mødelokaler
  • 129 værelser
  • Fri parkering og parkeringskælder
  • Fri internet

Forespørgsler på statsaftalen kan oplyses ved at kontakte os direkte på +45 7625 7200, eller via kontaktformularen nedenfor.
Husk altid at oplyse CVR og EAN-nummer ved bestilling af møder og konferencer og hvorvidt opholdet skal betales direkte på hotellet af gæsten eller faktureres via e-faktura til oplyste CVR eller EAN. Ved bestilling af møder og konferencer pålægges der et faktureringsgebyr.

Hvad er en statsaftale
En statsaftale er en aftale, som bliver indgået mellem Moderniseringsstyrelsen under Finansministeriet og et antal hotel- og konferenceudbydere i Danmark om statens indkøb af konference faciliteter- og hotelophold. Statslige institutioner er forpligtet til at anvende aftalen, og selvejende institutioner kan frivilligt vælge at tilslutte sig aftalerne.

Statsaftaler på hotel- og konferenceområdet kommer i udbud hvert andet år. Se mere om statens indkøbsaftaler:
https://oes.dk/indkoeb/gaeldende-aftaler-i-statens-indkoebsprogram/

Vi ser frem til at byde tidligere og nye statskunder velkommen på OPUS.

 


Tag en interaktiv tur gennem hotellet

Skal vi kontakte dig

Din succes er vores passion.

Hotel Opus Horsens har 129 store, velindrettede værelser samt tre suiter. Hotellets konferencefaciliteter er femstjernede, og vores store styrke i forhold til både konferencer og møder er, at huset er så gennemtænkt helt fra tegnebrættet. Det gør det nemt for os at skræddersy rummene til netop jeres arrangement uanset om I er 8 eller 280.

Din konference skal være en helt særlig oplevelse
Når du ankommer til vores 5-stjernede konferencecenter, bliver du modtaget med et smil af din personlige konferencetjener. Under hele konferencen er han eller hun din dedikerede garant for, at dit program forløber præcis, som du ønsker det.

Vi byder dine konference- eller mødedeltagere velkommen med visuel forkælelse i vores designhotel tegnet af toparkitekten Kim Utzon, der har inviteret naturen indenfor med en søjleskov af træ.

Når du har sat dig til rette i vores højloftede, fleksible konferencesale og mødelokaler, kan du være helt tryg ved, at de inspirerende rammer sammen med vores altid opmærksomme personale understøtter de resultater, der er målet med din konference – og du glæder dig over, at vi også uden for konferencelokalerne kræser for dig med udstrakt service, værelser med smagfuldt interiør og restaurantens smagsoplevelser, der forkæler dine sanser.

Vi gør det nemt at mødes

Parkering

Ankommer du i bil kan du til GRATIS benytte en af hotellets 100 pladser i egen parkeringskælder med elevator direkte til lobbyen. Derudover har vi 250 udendørs parkeringspladser lige ved hovedindgangen.

Læs mere

Henriette Taul

Konferencechef +45 7625 7212 E-mail: ht@hotelopushorsens.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffman

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Mødelokaler - designet med omtanke