Glem, at du rent faktisk er på arbejde

Hvis du vil gøre lidt ekstra ud af din konference, kan du med fordel afholde arrangementet over en hel weekend. På weekendkonferencerne hos os glemmer du let, at du faktisk har arbejdstøjet på.

Efterspørgslen efter konference- og mødefaciliteter er mindre i weekenderne, og det sætter os i stand til at give dig attraktive tilbud – uanset om du ønsker en- eller to-dageskonferencer.

Med vores tilbud på weekendkonferencer imødekommer vi typisk et behov hos dig, der repræsenterer foreninger, interesseorganisationer, politiske partier og andre sammenslutninger, der primært baserer deres virke på frivillige med arbejde i hverdagene.

Bestil til minimum 20 personer.
Afhold dit weekendmøde på følgende dage: fredag-lørdag, lørdag-søndag eller søndag-mandag.

Vi glæder os til at byde dig og dine konferencedeltagere weekendvelkommen.
Send os en mail for at høre mere.

Se facts om weekendkonference

VI STÅR FOR ALT DET PRAKTISKE

En weekendkonference giver tid og plads til fordybelse, hvilket styrker både det arbejdsmæssige og det sociale hos dine konferencedeltagere.
Når du booker en konferenceweekend Hotel OPUS står vi selvfølgelig for alt det praktiske, så du bare skal møde op.

Med en weekendkonference hos os får du både et effektivt møde, socialt samvær og plads til sjove og udfordrende fællesaktiviteter.

Vi glæder os til at opfylde dine specifikke behov

Uanset om du vil arrangere en stor konference eller et mindre møde, glæder vi os til at honorere dine specifikke behov. Alle lokaler er velindrettede og fleksible, så de kan tilpasses det, I har brug for.

• Vores 5-stjernede konferencecenter rummer fra 2 til 450 personer
• Vi har en kongressal med højt til loftet og god plads til en hel række mindre, lyse, fleksible konference- og mødelokaler
• Lokalerne er allesammen fleksible og kan med skillevægge inddeles i mindre lokaler, når I ønsker gruppearbejde og lignende
• Vi har flere grupperum på 19 m² og 16 m², der giver mulighed for at have fx oplægsholdere fordelt rundt i de forskellige lokaler
• Salen kan deles op til 3 lokaler a 140 m². Desuden har vi andre, mindre lokaler

 

I de højloftede rum med suveræn akustik har I inspirerende rammer for frugtbare samtaler og udvikling af visionære strategier, der realiserer målsætningen for jeres konference. Konferencelokalernes AV-udstyr er af høj kvalitet, og skulle behovet opstå, hjælper vores dygtige IT-support øjeblikkeligt og med et smil.

Lige uden for salene og lokalerne anretter vi appetitlige pausebuffeter til jer i løbet af dagen.

I konference- og mødelokalerne samt overalt på hotellet er I i nærkontakt med hele verden via vores lynhurtige wi-fi, herunder krypteret wi-fi, hvis I ønsker det.

Tag en interaktiv tur gennem vores lokaler

Henriette Taul

Konferencechef +45 7625 7212 E-mail: ht@hotelopushorsens.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffman

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Lise Lissau Thomsen

Intern salgskoordinator +45 3132 2608 E-mail: llt@munkebjerg.dk

Ved du hvordan din konference bliver en succes?

Vores erfarne konferencespecialister sætter en ære i at hjælpe dig med at forme et program, der gør din konference til en særlig oplevelse for deltagerne. På Hotel OPUS er din konference i sikre og hjælpsomme hænder.

Hvis du i din virksomhed er ansvarlig for booking af møder, konferencer, events og firmafester, så giver vi dig med vores udsendelse af nyhedsbrev yderst relevant og nyttig viden, som du kan bruge i din planlægning. Her bliver du klædt rigtigt på, så du kan føle dig tryg og velforberedt.

Tilmeld dig vores businessmailingliste herunder, og deltag samtidig i konkurrencen om lækre præmier fra vores tre hoteller, Hotel OPUS, Munkebjerg Hotel og Vejle Center Hotel. Vi udtrækker en vinder hver måned.

Tilmeld dig listen her!