Glem, at du rent faktisk er på arbejde

Hvis du vil gøre lidt ekstra ud af din konference, kan du med fordel afholde arrangementet over en hel weekend. På weekendkonferencerne hos os glemmer du let, at du faktisk har arbejdstøjet på.
Efterspørgslen efter konference- og mødefaciliteter er mindre i weekenderne, og det sætter os i stand til at give dig attraktive tilbud – uanset om du ønsker en- eller to-dageskonferencer.

Med vores tilbud på weekendkonferencer imødekommer vi typisk et behov hos dig, der repræsenterer foreninger, interesseorganisationer, politiske partier og andre sammenslutninger, der primært baserer deres virke på frivillige med arbejde i hverdagene.

Bestil til minimum 20 personer.
Afhold dit weekendmøde på følgende dage:
Fredag-lørdag, lørdag-søndag eller søndag-mandag.

Vi glæder os til at byde dig og dine konferencedeltagere weekendvelkommen.
Send os en mail for at høre mere.

Se facts om weekendkonference

Vi står for alt det praktiske

En weekendkonference giver tid og plads til fordybelse, hvilket styrker både det arbejdsmæssige og det sociale hos dine konferencedeltagere.
Når du booker en konferenceweekend Hotel OPUS står vi selvfølgelig for alt det praktiske, så du bare skal møde op.
Med en weekendkonference hos os får du både et effektivt møde, socialt samvær og plads til sjove og udfordrende fællesaktiviteter.

Konference i Horsens.
Vores attraktive konferencecenter kan således rumme fra 2-450 personer, alt afhængig af din virksomheds behov. Når man bestiller et konference ophold hvad enten det drejer sig om en dag eller en weekend, kan man bestille en pakke, hvor også forplejning er inkluderet. Ved booking af konference Horsens er det en god ide, at tage en samtale med en af vores salgsmedarbejdere.
Ved et indledende møde, kan vi drøfte jeres ønsker til konferencen, så vi er sikre på at konference Horsens bliver en optimal oplevelse for din virksomhed.

Når vi afholder dette møde med jer som kunde, sikrer vi at opholdet ved konference Horsens opfylder alle de betingelser og ønsker I måtte have som virksomhed.
Det er vigtigt for os, at I er tilfredse med måden konference forløber, og derfor er vi også ved konference Horsens altid interesseret i løbende feedback.

Book gerne konference Horsens i god tid, for der er stor efterspørgsel, på vores konference faciliteter.

Det kan både være virksomheder fra Sjælland, Fyn og Jylland, der ønsker konference Jylland. Man kan som virksomhed have et ønske om, at trække sine medarbejdere væk fra de vanlige miljøer.
At komme i nye omgivelser, kan åbne op for nye perspektiver i virksomheden, og dermed evnen til at kunne tænke ud af boksen. At holde en konference på konferencecenter Jylland kan relatere til diskussion af virksomhedens strategi, vision m.m..

Der er vigtige temaer, som der skal behandles på konferencen, og disse skal præsenteres på bedste vis. Det er vores AV-udstyr, og vores fleksible lokaleindretning med til at hjælpe på.

Vi glæder os til at opfylde dine specifikke behov

Uanset om du vil arrangere en stor konference eller et mindre møde, glæder vi os til at honorere dine specifikke behov. Alle lokaler er velindrettede og fleksible, så de kan tilpasses det, I har brug for.

• Vores 5-stjernede konferencecenter rummer fra 2 til 450 personer
• Vi har en kongressal med højt til loftet og god plads til en hel række mindre, lyse, fleksible konference- og mødelokaler
• Lokalerne er allesammen fleksible og kan med skillevægge inddeles i mindre lokaler, når I ønsker gruppearbejde og lignende
• Vi har flere grupperum på 19 m² og 16 m², der giver mulighed for at have fx oplægsholdere fordelt rundt i de forskellige lokaler
• Salen kan deles op til 3 lokaler a 140 m². Desuden har vi andre, mindre lokaler

 

I de højloftede rum med suveræn akustik har I inspirerende rammer for frugtbare samtaler og udvikling af visionære strategier, der realiserer målsætningen for jeres konference. Konferencelokalernes AV-udstyr er af høj kvalitet, og skulle behovet opstå, hjælper vores dygtige IT-support øjeblikkeligt og med et smil.

Lige uden for salene og lokalerne anretter vi appetitlige pausebuffeter til jer i løbet af dagen.

I konference- og mødelokalerne samt overalt på hotellet er I i nærkontakt med hele verden via vores lynhurtige wi-fi, herunder krypteret wi-fi, hvis I ønsker det.

Tag en interaktiv tur gennem vores lokaler

Henriette Taul

Konferencechef +45 7625 7212 E-mail: ht@hotelopushorsens.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffman

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Lise Lissau Thomsen

Intern salgskoordinator +45 3132 2608 E-mail: llt@munkebjerg.dk

Tid til ro og fordybelse

Når du som virksomhed booker konference med overnatning, giver du samtidig dine medarbejdere samt ledelse, et frisk pust fra hverdagens travlhed.
Ved konference overnatning er der mere tid til diskussion og fordybelse, og dette kan være til stor gavn for hele virksomheden.

Et konferenceophold kan give luft for fastlåste problemstillinger og andre udfordringer i virksomhed. Med tid til det hele, fantastiske faciliteter og en luksus forplejning, får du den konference du har drømt om.
Efter corona epidemien er det oplagt med en hotel konference, hvor der er tid og rum til bl.a. at diskutere din virksomheds fremtidige muligheder og udfordringer.

Mærk glæden ved at tage sig tid under en konference, og pleje dine medarbejdere.
Find passionen igen til at tage fat på hverdagens udfordringer i din virksomhed. Det er altafgørende, at passionen for at drive virksomheden plejes under de bedst mulige forhold.